LanguageTool Community

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Spanish Ukrainian

Browse Rules: 9,253 matches

These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.

Description Example Category
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' pel matí em llevo d'hora Expressions de temps i datació
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' pels matins em llevo d'hora Expressions de temps i datació
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' per la nit tinc son Expressions de temps i datació
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' per les nits tinc son Expressions de temps i datació
aprofundir sobre -> en Volíem aprofundir sobre alguns d'aquests temes. Preposicions
grau de Matemàtiques -> grau en Matemàtiques Es va matricular en un grau de Matemàtiques. Preposicions
grau de Matemàtiques -> grau en Matemàtiques Es va matricular en un grau d'Advocacia. Preposicions
contribuir amb -> contribuir a Volem contribuir amb el benestar global. Preposicions
contribuir amb -> contribuir a Volem contribuir amb la sostenibilitat del sistema. Preposicions
la informació de què disposa Aquesta és tota la informació què disposem en aquest moment. Preposicions
LanguageTool 6.8-SNAPSHOT (2026-02-04 22:33:08 +0100)