LanguageTool Community

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Spanish Ukrainian

Browse Rules: 8,778 matches

These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.

Description Example Category
estar en els seus cabals Llavors no estaven en els seus cabals. Expressions incorrectes
estar en els seus cabals Llavors no estava en els seus cabals. Expressions incorrectes
estar en els seus cabals En aquell moment estaven ben bé en els seus cabals. Expressions incorrectes
pegar ull -> aclucar l'ull, aclucar els ulls No vaig poder pegar ull en tota la nit. Expressions incorrectes
pegar ull -> aclucar l'ull, aclucar els ulls No vaig pegar ull en tota la nit. Expressions incorrectes
a posterior -> posteriorment, a posteriori Acordem una visita a posterior de tres mesos. Expressions incorrectes
a posterior -> posteriorment, a posteriori A posterior vaig fer la presentació de les conclusions. Expressions incorrectes
de cintura per a abaix -> de cintura en/per avall Estava paralític de cintura per abaix. Expressions incorrectes
de cintura per a abaix -> de cintura en/per avall Estava paralític de cintura per a baix. Expressions incorrectes
de cintura per a abaix -> de cintura en/per avall Ha entrat per abaix del llit. Expressions incorrectes
LanguageTool 6.7-SNAPSHOT (2025-08-19 22:33:10 +0200)