Browse Rules: 8.193 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
expressions de temps: *a l'abril/l'abril de 1994 | Va passar al novembre de 1997. | Expressions de temps i datació |
expressions de temps: *a l'abril/l'abril de 1994 | Ens vam veure al novembre passat. | Expressions de temps i datació |
expressions de temps: *a l'abril/l'abril de 1994 | Serà a l'abril que ve. | Expressions de temps i datació |
de/del 2001 | és de 2010. | Expressions de temps i datació |
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' | pel matí em llevo d'hora | Expressions de temps i datació |
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' | pels matins em llevo d'hora | Expressions de temps i datació |
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' | per la nit tinc son | Expressions de temps i datació |
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' | per les nits tinc son | Expressions de temps i datació |
fer bé en venir -> fer bé de venir | Fas molt bé en assistir a totes les classes presencials! | Preposicions |
fer bé en venir -> fer bé de venir | Fas molt bé en vindre enjorn a la faena! | Preposicions |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-10 22:33:10 +0100)