LanguageTool Community

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Spanish Ukrainian

Browse Rules: 8.193 matches

These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.

Description Example Category
expressions de temps: *a l'abril/l'abril de 1994 Va passar al novembre de 1997. Expressions de temps i datació
expressions de temps: *a l'abril/l'abril de 1994 Ens vam veure al novembre passat. Expressions de temps i datació
expressions de temps: *a l'abril/l'abril de 1994 Serà a l'abril que ve. Expressions de temps i datació
de/del 2001 és de 2010. Expressions de temps i datació
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' pel matí em llevo d'hora Expressions de temps i datació
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' pels matins em llevo d'hora Expressions de temps i datació
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' per la nit tinc son Expressions de temps i datació
Exigeix 'a la nit' en comptes de 'per la nit' per les nits tinc son Expressions de temps i datació
fer bé en venir -> fer bé de venir Fas molt bé en assistir a totes les classes presencials! Preposicions
fer bé en venir -> fer bé de venir Fas molt bé en vindre enjorn a la faena! Preposicions
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-10 22:33:10 +0100)