Browse Rules: 8.232 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | com si fora una exportació | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | Ells venen del comunisme. | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | venen a dir el mateix | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | em venen ganes de flagel·lar-me | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | em venen de gust | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | Venen clarament determinats pels resultats | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | ves cap allà | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | Ves per allà. | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | Ves per on vulgues. | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
Accents diacrítics segons les normes tradicionals | El meu net. | Accents diacrítics segons les normes tradicionals |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-20 22:33:10 +0100)