Browse Rules: 8.225 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
*pel compte que em porta | Pel compte que em portava, m'havia d'espavilar. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | El nombre d'alumnat. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | Reunió informativa per als pares de l'alumnat. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | El nombre de professorat assistent a la reunió. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | Han convocat places de professorat. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | Es manté la reserva de places d'alumnat. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | L'equip de professorat assistent a la reunió. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | Nom de l'alumnat/a. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | Enguany hi haurà menys alumnat. | Expressions incorrectes |
noms col·lectius: alumnat, professorat... | Enguany hi haurà més professorat. | Expressions incorrectes |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-16 22:33:10 +0100)