Browse Rules: 8.220 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
paraules molt infreqüents | Li vaig fer els conters. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Els nomes dels meus amics. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Això és una noma. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Vaig agafar un pac de quatre. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Vaig agafar tres pacs de llet. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Es va endarreriar. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Nomé són quatre dies. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Hem estat enant enrere. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Hem estat enans enrere. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Una arteria. | Paraules incorrectes segons el context |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-13 22:33:10 +0100)