LanguageTool Community

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Spanish Ukrainian

Browse Rules: 8.220 matches

These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.

Description Example Category
paraules molt infreqüents Els gets no ho corroboren. Paraules incorrectes segons el context
paraules molt infreqüents Tinc els gits freds. Paraules incorrectes segons el context
paraules molt infreqüents Infeccionava tot el que tocava. Paraules incorrectes segons el context
paraules molt infreqüents Em raportava beneficis Paraules incorrectes segons el context
paraules molt infreqüents No m'agrada fens. Paraules incorrectes segons el context
paraules molt infreqüents Li van obrir les partes del paradís. Paraules incorrectes segons el context
paraules molt infreqüents Això pot ser danyí per al medi ambient. Paraules incorrectes segons el context
projectar (anglicisme) Això fa que es projecti que es crearan 20.000 llocs de treball. Paraules incorrectes segons el context
projectar (anglicisme) Si es projectessin beneficis de mil milions. Paraules incorrectes segons el context
vena/bena ¿Volies posar la vena abans que et ferissin, oi? Paraules incorrectes segons el context
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-13 22:33:10 +0100)