Browse Rules: 8.479 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
paraules molt infreqüents | Ens vam banyar a la balsa. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Va provocar la quema de tot l'edifici. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Li vaig explicar el conter. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Li vaig fer els conters. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Els nomes dels meus amics. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Això és una noma. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Vaig agafar un pac de quatre. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Vaig agafar tres pacs de llet. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Es va endarreriar. | Paraules incorrectes segons el context |
paraules molt infreqüents | Nomé són quatre dies. | Paraules incorrectes segons el context |
LanguageTool 6.7-SNAPSHOT (2025-05-24 22:33:09 +0200)