Browse Rules: 8.203 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
la meva casa -> casa meva, ma casa | Vaig cap a la teva casa. | Expressions preferibles |
la meva casa -> casa meva, ma casa | Vaig cap a la seva casa. | Expressions preferibles |
la meva casa -> casa meva, ma casa | Vaig cap a la nostra casa. | Expressions preferibles |
què t'apostes > què t'hi jugues | Què t'apostes que avui no ve? | Expressions preferibles |
què t'apostes > què t'hi jugues | Què apostes que avui no ve? | Expressions preferibles |
què t'apostes > què t'hi jugues | M'aposto que avui no ve. | Expressions preferibles |
tant es val -> tant se val | Tant es val que facis una cosa com l'altra. | Expressions preferibles |
prova del cotó > prova del nou | Serà la prova del cotó fluix. | Expressions preferibles |
prova del cotó > prova del nou | Serà la prova del cotó. | Expressions preferibles |
per tots llocs > pertot arreu | Es ficava per tots llocs. | Expressions preferibles |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-11 22:33:10 +0100)