La comunitat de LanguageTool

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Russian Spanish Ukrainian

Navegueu les regles: 7.751 coincidències

Aquests són els errors que pot detectar LanguageTool. Aneu a la pàgina d'inici de LanguageTool per a fer-lo servir en línia o descarregar-lo gratuïtament.

Descripció Exemple Categoria
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual la dona amb la que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual els homes amb els que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual els homes als que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual els homes pels que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual les dones amb les que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual un conductor a través del que passa el corrent Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual la dona a casa de la que vaig anar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual els homes per mitjà dels que m'hi vaig introduir Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual les regles en contra de les que va lluitar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual És l'autor al que se li atribueix l'obra. Sintaxi
LanguageTool 6.5-SNAPSHOT (2024-09-19 16:45:26 +0000)