LanguageTool Community

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Spanish Ukrainian

Browse Rules: 8.168 matches

These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.

Description Example Category
allò pel que -> allò per què Tornarem a defensar allò pel que hem lluitat sempre. Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual l'home amb el que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual l'home al que vaig trobar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual l'home pel que vaig trobar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual la dona amb la que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual els homes amb els que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual els homes als que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual els homes pels que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual les dones amb les que vaig parlar Sintaxi
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual un conductor a través del que passa el corrent Sintaxi
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-03 22:33:09 +0100)