Browse Rules: 8.168 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual | la dona a casa de la que vaig anar | Sintaxi |
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual | els homes per mitjà dels que m'hi vaig introduir | Sintaxi |
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual | les regles en contra de les que va lluitar | Sintaxi |
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual | És l'autor al que se li atribueix l'obra. | Sintaxi |
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual | És aquell en el que s'esdevé una agressió verbal. | Sintaxi |
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual | Són aquells en els que s'esdevé una agressió verbal. | Sintaxi |
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual | És aquella en la que s'esdevé una agressió verbal. | Sintaxi |
Comprova les construccions de relatiu: amb el que/amb el qual | Són aquelles en les que s'esdevé una agressió verbal. | Sintaxi |
dels que -> dels quals | Va parlar de moltes coses, de les que en va destacar una. | Sintaxi |
dels que -> dels quals | Va parlar de moltes coses, de les que en va destacar una. | Sintaxi |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2025-01-03 22:33:09 +0100)