La comunitat de LanguageTool

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Russian Spanish Ukrainian

Navegueu les regles: 7.187 coincidències

Aquests són els errors que pot detectar LanguageTool. Aneu a la pàgina d'inici de LanguageTool per a fer-lo servir en línia o descarregar-lo gratuïtament.

Descripció Exemple Categoria
Accents diacrítics segons les normes tradicionals com si fora una exportació Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals Ells venen del comunisme. Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals venen a dir el mateix Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals em venen ganes de flagel·lar-me Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals em venen de gust Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals Venen clarament determinats pels resultats Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals ves cap allà Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals Ves per allà. Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals Ves per on vulgues. Accents diacrítics segons les normes tradicionals
Accents diacrítics segons les normes tradicionals El meu net. Accents diacrítics segons les normes tradicionals
LanguageTool 6.5-SNAPSHOT (2024-04-25 22:33:07 +0200)