La comunitat de LanguageTool

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Russian Spanish Ukrainian

Navegueu les regles: 7.291 coincidències

Aquests són els errors que pot detectar LanguageTool. Aneu a la pàgina d'inici de LanguageTool per a fer-lo servir en línia o descarregar-lo gratuïtament.

Descripció Exemple Categoria
escoltar/sentir ¿Ara m'escolteu prou bé? Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir Això s'ha escoltat des dels balcons. Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir Això es va escoltar des dels balcons. Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir S'escoltaren moltes riures. Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir Vaig escoltar dues noies que deien "gràcies". Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir Em va semblar escoltar també “disfrutar”. Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir Cada vegada que escoltis "la terreta", arrenca a córrer. Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir Això és el que he escoltat últimament. Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir Això és el que últimament he escoltat. Paraules incorrectes segons el context
escoltar/sentir Fa mesos que estic escoltant molts drames familiars. Paraules incorrectes segons el context
LanguageTool 6.5-SNAPSHOT (2024-05-07 22:33:07 +0200)