Browse Rules: 329 matches
These are the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online or download it for free.
Descrición | Exemplo | Categoría |
---|---|---|
adoquín (lastra) | Usaron adoquíns para pavimentar a rúa. | Léxico: Estranxeirismos |
corteza (codia) | Do pan prefiro comer a corteza. | Léxico: Estranxeirismos |
corteza cerebral (córtex cerebral) | O relator presentou un traballo sobre o comportamento da corteza cerebral. | Léxico: Estranxeirismos |
alcanzábel, accesíbel | O prezo actual da vivenda non é asequible para moita xente no pais. | Léxico: Estranxeirismos |
alcanzábel, accesíbel | O prezo actual da vivenda é inasequible para moita xente no pais. | Léxico: Estranxeirismos |
alcanzábel, accesíbel | O prezo actual da vivenda non é asequíbel para moita xente no pais. | Léxico: Estranxeirismos |
alcanzábel, accesíbel | O prezo actual da vivenda é inasequíbel para moita xente no pais. | Léxico: Estranxeirismos |
noraboa (parabén) | Moi bo traballo, noraboa! | Léxico: Estranxeirismos |
noraboa (parabén) | Quero dar a noraboa á miña sobriña Noelia. | Léxico: Estranxeirismos |
noraboa (parabén) | Quero dar a miña noraboa á miña sobriña Noelia. | Léxico: Estranxeirismos |
LanguageTool 6.5-SNAPSHOT (2024-09-16 16:45:21 +0000)