Browse Rules: 3.508 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
mond op mond beademing → mond-op-mond-beademing | Dit is een mond op neus beademing. | Diverse regels |
mond tot mond reclame → mond-tot-mond-reclame | Dit is een mond tot mond reclame. | Diverse regels |
negen tot vijf mentaliteit → negen-tot-vijf-mentaliteit | Dit is een negen tot vijf mentaliteit. | Diverse regels |
nek aan nek race → nek-aan-nek-race | Dit is een nek aan nek race. | Diverse regels |
opa en oma regeling → opa-en-oma-regeling | Dit is een opa en oma regeling. | Diverse regels |
over mijn lijk mentaliteit → over-mijn-lijk-mentaliteit | Dit is een over mijn lijk mentaliteit. | Diverse regels |
papa en mama huis → papa-en-mama-huis | Dit is een papa en mama huis. | Diverse regels |
rijst met krenten hond → rijst-met-krenten-hond | Dit is een rijst met krenten hond. | Diverse regels |
rond de tafel coaching → rond-de-tafel-coaching | Dit is een rond de tafel coaching. | Diverse regels |
rond de wereld ticket → rond-de-wereld-ticket | Dit is een rond de wereld ticket. | Diverse regels |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-25 22:33:08 +0100)