Browse Rules: 3.508 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
kat en muis spel → kat-en-muis-spel | Dit is een kat en muis spel. | Diverse regels |
kip of ei vraag → kip-of-ei-vraag | Dit is een kip of ei vraag. | Diverse regels |
lach of ik schiet show → lach-of-ik-schiet-show | Dit is een lach of ik schiet show. | Diverse regels |
mond en klauw zeer → mond-en-klauw-zeer | Dit is een mond en klauw zeer. | Diverse regels |
normen en waarden debat → normen-en-waarden-debat | Dit is een normen en waarden debat. | Diverse regels |
ot en sien kleding → ot-en-sien-kleding | Dit is een ot en sien kleding. | Diverse regels |
peper en zout stel → peper-en-zout-stel | De bank- en verzekeringsgroep is groot. | Diverse regels |
peper en zout stel → peper-en-zout-stel | Dit is een peper en zout stel. | Diverse regels |
poep en pies humor → poep-en-pies-humor | Dit is een poep en pies humor. | Diverse regels |
welles nietes spel → welles-nietes-spel | Dit is een welles nietes spel. | Diverse regels |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-25 22:33:08 +0100)