Browse Rules: 3.508 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
Met open vizier | Mooi stuk met een open vizier. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Met het badwater weggooien | Ik wil hte kind niet met het badwater weggooien. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Met het badwater weggooien | Gooi het kind niet met het badwater weg. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Een bittere pil | Het was gisteren een bittere pil om slikken, maar we geven niet op hoor. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Vechten tegen de bierkaai | Terwijl ik deze brief schrijf besef ik maar al te goed dat ecologisch leven en mensen overtuigen vechten tegen de bierkaai is. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Het roer omgooien | Onze paarse overheid moet het roer omgooien. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Het roer omgooien | Ook qua sponsoring gooit Volvo het roer helemaal om. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
De bakens verzetten | Het wordt tijd om de bakens te verzetten. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
De bakens verzetten | Ik verzet voorgoed de bakens. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Op de lachspieren werken | De lachspieren worden danig op de proef gesteld. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-27 22:33:09 +0100)