LanguageTool Community

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Spanish Ukrainian

Browse Rules: 3.508 matches

These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.

Description Example Category
Met open vizier Mooi stuk met een open vizier. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Met het badwater weggooien Ik wil hte kind niet met het badwater weggooien. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Met het badwater weggooien Gooi het kind niet met het badwater weg. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Een bittere pil Het was gisteren een bittere pil om slikken, maar we geven niet op hoor. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Vechten tegen de bierkaai Terwijl ik deze brief schrijf besef ik maar al te goed dat ecologisch leven en mensen overtuigen vechten tegen de bierkaai is. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Het roer omgooien Onze paarse overheid moet het roer omgooien. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Het roer omgooien Ook qua sponsoring gooit Volvo het roer helemaal om. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
De bakens verzetten Het wordt tijd om de bakens te verzetten. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
De bakens verzetten Ik verzet voorgoed de bakens. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Op de lachspieren werken De lachspieren worden danig op de proef gesteld. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-27 22:33:09 +0100)