LanguageTool Community

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Spanish Ukrainian

Browse Rules: 3.508 matches

These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.

Description Example Category
De daad bij het woord voegen Jacques voegt de daad bij het woord. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
De knuppel in het hoenderhok Bij ons gooide Jef de knuppel reeds op 15 km van het einde in het hoenderhok door er alleen van door te gaan. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
De inkt is nog niet droog De inkt van de wet was nog niet droog, of de leugens spoelden al aan op de laagwaterlijn. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Vijf voor twaalf Want voor het Zuiden is het 5 na 12 en niet 5 voor 12. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Uit de mouw schudden Ongelofelijk wat het veiligheidspersoneel in Monaco toch weer altijd uit zijn mouw schudt. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Uit de mouw schudden Na een korte observatie slaan ze toe en schudden ze een openingszin uit hun mouw. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Aan zijn jas trekken Ik zal hem aan zijn jas trekken. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Aan zijn jas trekken Ze trok mij aan mijn jas. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Door de zure appel bijten Ik heb dan maar besloten om door de zure appel te bijten. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Mosterd na de maaltijd Beetje mosterd na de maaltijd, maar PvdA is een bijzonder initiaalwoord. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-27 22:33:09 +0100)