Browse Rules: 3.508 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
De daad bij het woord voegen | Jacques voegt de daad bij het woord. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
De knuppel in het hoenderhok | Bij ons gooide Jef de knuppel reeds op 15 km van het einde in het hoenderhok door er alleen van door te gaan. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
De inkt is nog niet droog | De inkt van de wet was nog niet droog, of de leugens spoelden al aan op de laagwaterlijn. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Vijf voor twaalf | Want voor het Zuiden is het 5 na 12 en niet 5 voor 12. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Uit de mouw schudden | Ongelofelijk wat het veiligheidspersoneel in Monaco toch weer altijd uit zijn mouw schudt. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Uit de mouw schudden | Na een korte observatie slaan ze toe en schudden ze een openingszin uit hun mouw. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Aan zijn jas trekken | Ik zal hem aan zijn jas trekken. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Aan zijn jas trekken | Ze trok mij aan mijn jas. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Door de zure appel bijten | Ik heb dan maar besloten om door de zure appel te bijten. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Mosterd na de maaltijd | Beetje mosterd na de maaltijd, maar PvdA is een bijzonder initiaalwoord. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-27 22:33:09 +0100)