Browse Rules: 3.508 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
De druiven zijn zuur | Nu lijkt het er op dat de druiven afgelopen zaterdag erg zuur waren voor Katwijk. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
De druiven zijn zuur | De druiven waren afgelopen zaterdag erg zuur. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Tien tegen een | Probeer eens één blaadje te eten, tien tegen een dat u het direct uitspuugt. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
In de voet schieten | Ik wil niet dat ze zich in de voet schieten. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
In de voet schieten | Ze schoten zichzelf in de voet. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Een steentje bijdragen | Ik wil dat ze snel hun steentje komen bijdragen. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Een steentje bijdragen | Ze dragen op deze manier hun steentje toch wel bij. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Op het vinkentouw | Mark Rutte van de VVD zit op het vinkentouw. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
In de melk te brokkelen | Zolang die griezel iets in de Nederlandse melk heeft te brokkelen, stem ik met een hoofddoek. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Het onderste uit de kan | Heeft hij niet het onderste uit de kan kunnen halen? | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-27 22:33:09 +0100)