LanguageTool Community

Catalan Dutch English French German Polish Portuguese Spanish Ukrainian

Browse Rules: 3.508 matches

These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.

Description Example Category
De druiven zijn zuur Nu lijkt het er op dat de druiven afgelopen zaterdag erg zuur waren voor Katwijk. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
De druiven zijn zuur De druiven waren afgelopen zaterdag erg zuur. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Tien tegen een Probeer eens één blaadje te eten, tien tegen een dat u het direct uitspuugt. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
In de voet schieten Ik wil niet dat ze zich in de voet schieten. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
In de voet schieten Ze schoten zichzelf in de voet. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Een steentje bijdragen Ik wil dat ze snel hun steentje komen bijdragen. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Een steentje bijdragen Ze dragen op deze manier hun steentje toch wel bij. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Op het vinkentouw Mark Rutte van de VVD zit op het vinkentouw. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
In de melk te brokkelen Zolang die griezel iets in de Nederlandse melk heeft te brokkelen, stem ik met een hoofddoek. Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
Het onderste uit de kan Heeft hij niet het onderste uit de kan kunnen halen? Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-27 22:33:09 +0100)