Browse Rules: 3.508 matches
These are some of the errors that LanguageTool can detect. Visit the LanguageTool homepage to use it online.
Description | Example | Category |
---|---|---|
Zich op glad ijs begeven | Door via Facebook zelf op zoek te gaan, begeeft de patiënt zich op glad ijs. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Door het stof gaan | Fallon moet door het stof gaan, onder meer door de herinnering aan Thatcher. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Door het stof gaan | Hij gaat door het stof. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
De schouders eronder | In de economische situatie waarin het land zich bevindt, kan men twee zaken doen, ofwel de toestand bekijken met de triestige blik van een hush puppy en zeggen dat het eenmaal zo is, ofwel de schouders eronder zetten. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
De schouders eronder | Hij zet de schouders er onder. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Brevet van onvermogen | Met een dergelijke attitude geef je je eigen organisatie een beschamend brevet van onvermogen. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Laatste stuiptrekking | Hij is reeds lang aan zijn laatste stuiptrekkingen bezig. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Op hoge poten | De volgende dag krijg ik een brief van van der Smissen op hoge poten dat er nog geen contact geweest is met mij en dat ik heb aangegeven om nog gehoord te worden. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Op de achterste benen | Ongetwijfeld zullen bankiers en economen op hun achterste benen staan en claimen dat deze structuurveranderingen simpelweg niet kunnen. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
Als een tierelier | Prachtig het werkt als een tierelier en ik heb al veel voorkeur stations vast gelegd met een ster. | Uit: Hoe bereidt je een paard? : clichés |
LanguageTool 6.6-SNAPSHOT (2024-11-27 22:33:09 +0100)